رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مامان و رادین

بیست و سه ماهگی

1391/11/5 19:57
نویسنده : مامانی
324 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای بزرگ و رحمان

خوب گل پسر من تاج سره من بلاخره داره به دو سالگی نزدیک میشه دیگه میتونم بگم شده یار مامان دوست مامان همراه مامان

مامان بدونه پسرش هیچه نابود شده است پسر طاقت ناراحتیمو نداره وقتی قیافم گرفته باشه و ناراحت باشم  بغض میکنه وقتی شادم اونم میخنده و شاده منم با شادیش شادمو وقتی ناراحته بیتابشم

خدایا شکرت که این پسر فهمیده رو قسمتم گردی امروز دقیقا یک هفته است که از شیر گرفتمش خیلی استرس داشتم و فکر میکردم ما حالا حالا ها نمیتونیم از پسش بربیاییم.اما تقریبا میتونم بگم که از سرش افتاده الان پنج شبه بدونه ممه میخوابه به غیر از دو شبه اول که گریه کردو بیتابی از شب سوم  پسرم شب خوابید و صبح پاشد البته اگه چشمش نزنم البته خوابوندنش کار حضرت فیله دقیقا یک ساعت تا یک ساعتو نیم طول میکشه تا بخوابه تازه نه رو پا میخوابه نه تو بغلم آقا خودش دراز میکشه اینقدر وول میزنه و نق میزنه و هی دستور میده یا آب میخواد دودقیقه بعدش آدادا (لیمو شیرین)بعد انار بعد سیب بعد ابل یعنی پدرم در میاد تا خوابش ببره ولی عاشق این پسر باحال و مستقل هستم

حرف زدنش خیلی پیشرفت کرده داره از فعل و فاعل تو حرفاش استفاده میکنه

دیروز میرفتم تو اتاقش داد میزنه مامان وایسا من اومدمقلب

دارف میشستم داد میزنه مامان آبو ببند تند بیا تعجب

هفته گذشته رنگها رو بهش یاد دادم پسرم یادگیری و هوشش فوق العاده است تو چند روز شش رنگ اصلی یعنی سفید سیاه زرد قرمز سبز آبی رو یاد گرفت و وقتی ازش رنگا رو میپرسم درست میگه میریم بیرون رنگ در خونه ها و ماشینها رو میگه کلا بد جور دارم باهاش حال میکنم

آقا رادین به پاشو (بادوش)میگه بادوش مامان

دمپایی=ددبجی

اسباب بازی =ادبجی

دستشویی=دبیجی

مگس کش = مدتش(روی م و د فتحه روی ت ضمه)

آیی= آره

نونه مامایی =خونه مامانی

باجی=بازی

مایین باجی= ماشین بازی

حلزون = اددون(روی الف و د فتحه)

خرچنگ=اچنگ

مامولک=مالوله(روی ل دوم فتحه)

پشه=بده(روی ب فتحه روی د کسره)

مگس = مدس(روی م و گ فتحه)

پروانه = ممانه

صندلی= ددلی (روی هر دو د فتحه)

گل= لول

خودکار=قوقار

موموق=تخم مرغ

پاکن=بکون

پسر عزیزم خدا حفظت کنه عاشقتم دوست دارم امید زندگیمماچ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)