رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

مامان و رادین

هفته چهارم شانزده هفتگی

1391/5/1 1:36
نویسنده : مامانی
277 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدایی که تو فرشته کوچولو رو به من دادقلب

سلام عشق زندگیم پسر گلم دیگه داری تمام کلمه ها رو یاد میگیری به جارو (داری ) می گی به محض اینکه غذا میخوریم فوری بلند میشی و هی میگی داری داری منم جارو رو میارم و باید همه جا رو جارو کنم بعد آقا همه جا رو جارو میکنی خدا نکنه رو زمین آشغال ببینی زود میگی چارو رو بیارید کلا که یه گل پسر به تمام معناییبغل

کلمه های جدیدی که میگی

بااون =بارون

شی =شیر

اس (با فتحه)= اسب

جوجی =جوجو

بب(با فتحه)=ببر

دایی = دایی

امین (با فتحه) =یاسمین

موتو=موتور

دب (بافتحه)=تاب

پا=پارک

پا=پا

دس=دست

ابو(بافتحه)=ابرو

هاپو=هاپو

فی =فیل

نی نی=نی نی

کلمه نه رو اینقدر محکم و قشنگ میگی که میخوام قورتت بدم عزیزم گلم عاشقتمماچ

وای وای غذا خوردنت افتضاحه به زور روزی دو وعده غذا می خوری اونم در حده دو سه قاشق کلا که از غذا خوردنت دارم دق میکنم میترسم اگه از شیر بگیرمت گشنه بمونی مامانم گلم تو رو خدا مامان رو اذیت نکن غذا بخور چاق بشی چله بشیگریه

اصلا نمیزاری به هیچ کاری برسم فقط می گی کنارت بشینم و باهات بازی کنم خودتم که قوربونت برم اصلا بلد نیستی دو دقیقه با خودت بازی کنی باورت میشه حتی نمیتونم غذا بزارم اگه بخوام غذا بزارم باید گریه ها و نق زدنهاتو تحمل کنم واقعا از این حالت شاکیمقهر

ولی از اینها که بگذریم گلی باهوشی خیلی زیاد دیگه تو پوشکت جیش نمیکنی حتی اگه بیرون باشیم

هنوزم عاشق توپ بازی هستی و قایم موشک بازی رو خیلی دوست داری و اینکه بابا بندازدت بالا تو کیف کنیبغل

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)