رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

مامان و رادین

زلزله آذربایجان

1391/5/26 0:02
نویسنده : مامانی
235 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا که هر وقت میترسیم تازه میفهمیم چقدر خوبه که هوامونو داره

 

چند روزه دارم فکر میکنم این مطلب رو تو وبت بنویسم یا نه دیدم اینم یه روی دیگه زندگیه

فکر کردن بهش آدمو داغون میکنه ولی نمیشه فکر نکرد به اون مادری که دید بچش زیر آوار داره صداش میزنه و کاری از دستش بر نمیاد تا دیگه صدای بچه نیومد نمیشه به دختر جوانی که هزار ان آرزو تو دلش بود میخواست امسال بعد ماه رمضون عروس بشه ولی تو گوره سرد خوابید یا به اون پسری که میخواست فرم انتخاب رشته رو واسه دانشگاه پر کنه اما هیچ وقت پر نمیشه یا پدری که وقتی اومد خونه امیدش تبدیل به خرابه شده بود بچه ای که حالا بدون پدر و مادره

خدایا عجب صبری داری عجب صبری داری

 

ایران ماهم مثل تو داغداریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مینا
28 مرداد 91 19:31
سلام خوبین؟؟ رادین جون خوبه؟؟ نماز و روزتون قبول باشه پیشاپیش عیدتون مبارک از وبلاگ راضی هستین؟؟
طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 18:56
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.