رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

مامان و رادین

هفته سوم شانزده ماهگی

1391/4/20 22:05
نویسنده : مامانی
198 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای دل تنگیها

میوه دلم نور چشمم رادینم سلام

گفته بودم به خاطر عفونت پوشکت نمیکنم بعد سه روز که پوشکت نکردم خودت یاد گرفتی و وقتی جیش داری میگی بی بی یعنی پی پی هم به جیش میگی بی بی هم به پی پی .

خلاصه خودت رسما در سن شانزده ماهگی خودت رو از پوشک گرفتی قربونه پسر باهوش و تمیزم برم یه شبم امتحانی پوشکت نکردم تا صبح چیش نکردی الان دیگه اصلا پوشکت نمکنم.

اما یه مشکلم اینه که وقتی میریم بیرون پوشکت میکنم باز تو پوشکت جیش نمیکنی انقدر نگه میداری و بی بی بی بی میکنی مجبور میشم بازت کنم و سرپا بگیرمت هر جا که بشه مجبورم این کارو بکنم.یکی دیگه اینکه از وقتی پی پیتو دیدی میترسی وقتی میخواهی پی پی کنی منو میجسبی جیغ میزنی همش میگی مامان بدو بدو یعنی بدو بشور تازه گیها هم تا اونجا که میتونی خودت رو نگه میداری که تقریبا شده یبوست نمیدونم با تو پسر خوشگلم چیکار کنم 

دوباره واسه رفلاکست رفتیم دکتر داروهات رو عوض کرد قرص نکسیوم بهت داده خیلی هم تلخه خدا کنه ایندفعه با این قرص بهتر بشی اما خیلی تلخه بمیرم برات که مجبوری قرصه به این تلخی رو بخوری

فردا میخوام ببرمت کلینیکه آلرژی واسه تست پوستی خیلی استرس دارم بلاخره بعد این همه وقت راضی شدم ببرمت خدایا پسرم زیاد اذیت نشه و جواب درست بگیریم از تست

 

الان دیگه حلقه های رنگیت رویاد گرفتی خودت همه رو منظم و درست روی هم میچینی بعد واسه خودت دست میزنی وای که من چقدر ذوق میکنم از کارات منم هزازتا ماچ آب دار ازت میگیرم بدونی چقدر ماچات خوشمزن

به یاسمین =امین میگی

ولی چون زیاد بچه ندیدی باهاش بازی نمیکنی و وقتی میاد طرفت گریه میکنی

پسر گلم خیلی دوست دارم به خدا میسپارمت عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)