رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

مامان و رادین

بیست و یک ماهگی

1391/9/4 16:04
نویسنده : مامانی
354 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای رئوف و بخشنده

سلام شیرینیه زندگیم سلام گل خندانم

بیست و یک ماهگیت مبارک پسر قشنگم

امروز 4 ابان روز تاسوعای امام حسینه دیروز سینه زدن بهت یاد دادم هر وقت تلوزیون عزاداری نشون میده سینه میزنی البته به شیکمت میزنی میگی نینه

قربونت برم قربرنه اون دستای کوچولوت برم الهی که خدا به حق صاحب این روز تو همه بچه های مریض رو شفا بده .آمین

راستی با تست موز محکم خوردیم به دیوار هر وقت موز میخوری شکمت شل میشه و دل درد میگیری

دوباره وضع خوابت افتضاح شده اصلا شبها راحت نمیخوابی میدونی قشنگم واقعا از این همه بیخوابی خسته شدم بدنم داغون شده دیگه خیلی بداخلاق شدم و بی حوصله .خدایا کی منو این جوجه میتونیم راحت بخوابیم شبها از اینکه نمیتونم بخوابم میشینم گریه میکنم خوب آخه دسته خودم نیست که خوب فکر کن مثلا تازه نیم ساعته خوابیدی بعد خوابت عمیق شده بعد بیدار بشی به آقا شیر بدی آقا هم نامردی نکنه نیم ساعت تا یک ساعت ممه رو دهنش نگه داره خوابم میپره باز تا خوابم میبره همین آشو همین کاسه خوب خیلی سخته دیگه نمیدونم گلم چرا راحت نمیخوابه خدایا خودت رحم کن

ترست نسبت به غریبه ها خیلی کمتر شده و خیلی دوست داری با بچه ها بازی کنی حرف زدنت هم بهتر شده دیگه الان تمام کلمه ها رو میگی و اسم همه اشیا رو میدونی و میگی معنی و مفهوم بالا و پایین و زیر عقب پشت و جلو رو میدونی و خودت هم مثلا بخوای بری بالای صندلی میگی (بالا ددلی ) روی د ها فتحه بزارید. یا بخوای بیای پایین میگی (بایین)

امروز از روی گاز غذا میخواستی گفتی همی بابا (ریضا)گفت همی نیست .گفتی (همی بالا هست) قربونت برم اولین جمله سه کلمه ای رو گفتی

الان بعضی کلمه های رو که  یادم هست واست مینویسم:

جوراب=اویاب

شلوار=یاب یاب

دامن=دمن.روی د فتحه بزارید

دمپایی=ددبجی.  روی دها فتحه بزارید

کفش =دبش. د با فتحه

کتانی =ددنی .دها با فتحه

مانتو=مانتون

قاشق=آدوخ

خودکار=قوقاگ

پیرهن=میین.روی دومین ی فتحه

دستکش=دیش. د با فتحه .ی با کسره

کمربند=دم دم دم

تخم مرغ= ماماق

پنگوئن=پقوقن.ق دوم با فتحه

لیوان=بیلام

لخت=لوخت

قمقمه=قوقو

سیب زمینی =نمنمین

کوکو=لولو

باقیش یادم نمیاددیگه

نمیدونم چرا چند وقته خیلی بهونه گیر شدی همش بهم میگی (ایلابل)یعنی بغلم کن واقعا داغونم میکنی بس که بغلت میکنم با این کمر درد و گردن دردم .بغلتم نکنم میزنی زیر گریه .

اصلا عادت نداری با خودت بازی کنی حتما باید یک نفر باهات بازی کنه دنیای اسباب بازی هم باشه باز میای گیر میدی به من نمیدونم با این معضل چه کنم حتی ظرف شستن و غذا پختن واسم عذاب آور شده

از اینا بگذریم خیلی باهوشی زود هرچی بشنوی و بگیم یاد میگیری خیلی آرومی اصلا اهل جیغ و داد نیستی بچه ای هستی که با حرف قانع میشی و زود میشه حواست رو به چیز جدید منحرف کرد عشق ماشینها هستی ولی با نوع اسباب بازیشون حال نمیکنی دوست داری دنبالت کنبیم تو هم بدویی و فرار کنی

چند وقته بد غذا شدی و خوب غذا نمیخوری نمیدونم چرا؟

ولی با همه وجود عاشقتم و دوست دارم همه زندگیم تو لایق تمام چیزای خوب هستی تو بهترین پسر دنیا هستی خدا حفظت کنه مهربون اصلا طاقت گریه های مامان رو نداری اگه گریه کنم تو هم گریه میکنی حتی اگه الکی گریه کنم بعد با دستای کوچیک قشنگت اشکامو پاک میکنی قربونت برم گل پسر

امشب میخوام ببرمت دسته ببینی .پارسال روز عاشورا علی اصغرت کرده بودم

اینم عکس پارسالت که علی اصغرت کرده بودم هشت ماه بودی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)