رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

مامان و رادین

هفته سوم پانزده ماهگی

1391/3/22 21:54
نویسنده : مامانی
146 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرگلم عزیز مامان که داری کم کم واسه خودت مرد میشی

آقا رادین واسه خودش یه پا آقا شده هر کاری که دوست نداره انجام بده میگه نه و انجامش نمیده میریم بیرون واسه خودش بدو بدو میکنه دسته هیچ کسم نمیگیره دوست داره خودش کالسکشو هل بده.با این کاراش هر کی میبیندش عاشقش میشه.

خاله افسانه واسش صندله سوت دار خریده کلی باهاش حال میکنه موقع راه رفتن.

حرف زدن رادین خان

ابیلا=سمیرا

آنا =افسانه

باتجی =باتری

با =باد

بی =بده

بی =بیار

نیس =نیست

بی بی =پی پی

دادین =رادین

هبیج =هویج

بیته =پسته

نون =نون

ابل = بغل

 

 هفته پیش دوباره بردیم آزمایشه خون واسه سیستم ایمنی بدنش ببینیم اوضاع چطوره آخه اونی که قبلا دادیم گفتن مشکوکه دوباره باید تکرار شه نمی دونی چقدر احساس بدبختی کردم رگت پیدا نمیشد نیم ساعت طول کشید تا رگت را پیدا کردن و ازت خون گرفتن

عزیز دلم زودتر خوب شو هنوز اونقدر خوب نشدی که بتونم چیزه جدیدی واست تست کنم

وقتی میریم پارک تو بستنی خوردن بچه ها را نگاه میکنی و من از درون آتیش میگیرم و بغض میکنم به نگاه معصوم تو نگاه میکنم

عزیزم پاره تنم بدجور دلم گرفته زودتر خوبشو مامان عاشقته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)