رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

مامان و رادین

برای پسرم رادین

1391/4/2 21:55
نویسنده : مامانی
196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پاره تنم نور چشمم تمام وجودم

این را وقتی واست مینویسم که اشک چشمانم مجال دیدن نمیدهد.پسرم دلم به اندازه همه دلتنگیهای دنیا گرفته بازم رفلاکست عد کرده دلیلش را نمیدونم هر دارویی فقط یه مدت کوتاه روت اثر میکنه دوباره بعد از شیر خوردن یا غذا خوردن معدت می جوشه و شیر از بینیت میریزه و من اون لحظه تمام زحماتم بی نتیجه میشه و از ناراحتی تو قلبم هزار تکه میشه . پس کی میخوای خوب بشی الان یه ساله داری دارو میخوری دیگه کم آوردم تحملم تمام شده خدایا خودت به دادمون برس امشب شب تولد امام حسینه خدایا میدونی تو دلم چه آشوبیه تو را به حق طفل شیرخوار امام حسین همه بچه ها رو شفا بده رادین منم جزو اونا خدایا می دونی این پسر همه زندگیمه به تو میسپارمش خدایا خودت به معصومیت خودش به همون رحم کن به حق این شبها شفاش را بده

 

امروز از صبح خیلی اذیت کردی منم بی خوابیها دیگه کلافم کرده این قدر پشت سر سمیرا که رفته بود دستشویی گریه کردی و جیغ زدی که تحملم تمام شد سرت حسابی داد زدم و دعوات کردم خیلی ترسیده بودی ولی آخه اخلاقه بدی پیدا کردی همش نق میزنی هر کی دستشویی میره پشت سرش گریه می کنی منو ببخش عزیزم که باعث رنجشت شدم نور دیده ام خیلی ناراحت شدم دعوات کردم تو را خدا یه کم بچه خوبی باش مامان را اینقدر اذیت نکن

رادین خیلی دوست دارم زود خوبشو مامان جان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)